Досвід Роботи

ОПИС  ВЛАСНОГО  ДОСВІДУ
“To keep progressing, you must
learn, commit and do – learn,
commit and do – and learn,
commit and do all over again”
              (Stephan  R. Covey)
“We learn by practice. Whether
it means to learn to dance
by practicing dancing or to learn
to live by practicing living
the principles are the same”

According to this statement, if  you want to become  a good dancer, you don’t watch or read about dancing, you should practice things the dancers do. The same is true for becoming an English speaker the students need to speak English in order to learn English.
Інтеграція українського суспільства до Європейського та міжнародного соціально – економічного, культурного, інформаційного простору, ринку праці зумовлює потребу в ефективних  технологіях, що забезпечували б неперервну взаємодію співучасників навчання, вмотивоване залучення їх до навчально – виховного процесу, бажання здійснювати самоосвіту та подальшу освіту в вищих навчальних закладах. 
Проблема над якою я працюю – це «Використання інноваційних технологій в формуванні мовленнєвої компетенції на уроках англійської мови».
Мовленнєва дія має набути таких якостей, як автоматизованість, стійкість, гнучкість, відсутність напруженості і швидкої втомлюваності (І.О. Зимня, Ю.І. Пасов). Спілкуючись рідною мовою, мовець думає, що сказати і в якій послідовності. Ці  дії повністю автоматизовані і здійснюються миттєво. При говорінні іноземною мовою недостатньо рівня володіння нею через відсутність міцних зав’язків між мовленнєвим задумом  та мовними засобами, які існують у носіїв. Тому необхідні граматичні, лексичні, вимовні навички.
Використання  інформаційно – комунікативних  Інтернет – технологій є повноцінним видом навчання і спілкування.
Актуальність досвіду. Реалії сьогодення вимагають від вчителів пошуку нових ефективних форм і прогресивних методів навчання. Одним з найбільш перспективних шляхів удосконалення навчального процесу є впровадження інноваційних технологій навчання.
Мета – визначити основні інноваційні технології, які застосовує вчитель на уроках англійської мови.
Відповідно до мети визначимо основне завдання:
розробити методичні рекомендації щодо використання інноваційних технологій при вивченні англійської мови.
Об’єктом дослідження є навчально – виховний процес у загальноосвітній гімназії м. Селидове.
Практичне значення досвіду полягає у можливості його впровадження у систему роботи вчителів англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів.

ОСНОВНА ЧАСТИНА
Інформаційні технології настільки поширені у сучасному світі і дають можливість використання навчальних ресурсів. Мультимедійні засоби пропонують цікавий, інтерактивний інструментарій для впровадження навчальних можливостей інформаційних технологій в навчальному процесі. Так в викладанні англійської мови 10,11 класах схема підготовки така: вибір теми – веб – дослідження – презентація теми. Завдання учням дається заздалегідь, щоб наступного уроку вони мали можливість представити свої доповіді, звіти, презентації та організувати дискусію. Завдання можу ускладнити додатковим граматичним чи лексичним матеріалом, наприклад при вивченні тем «British Painters», «Ukrainian Painters».
Інтегроване користування інтернет – ресурсами передбачено при підготовці до таких уроків як «Ukrainian national traditions», «Environmental Protection in Ukraine and Great Britain», «Political system in Ukraine and Great Britain». Клас або групу ділю за ролями й точкою зору пошуку інформації для того, щоб мати можливість представити результати досліджень у вигляді презентації або ж публікації. Використання інформаційної, комунікаційної, проектної технологій використовую на уроці «Lets Speak About Friends and Friendship». Використовую мультимедійну презентацію свою і учнів, короткий тематичний відеофільм «What is friend?»,  аудиозапис пісні «Best Friends Forever».
В гімназії створена творча група з учнів 10 і 11 класів, мета якої вести електроне листування з партнерами з Польщі, Канади, США і інших країн та пошук партнерів для створення проектів з орієнтуванням школярів загальнолюдські та національні ідеали. Ведеться переписка з Феліксом Дунашсименту, який навчається в США в штаті Кентукі. Встановлено зв'язок з викладачем польського університету, а також з викладачем школи Hight School Wailing Carol, де запропонували роботу над проектом «Проблеми навчання українців за кордоном». (додаток 1)
Однією з форм інтерактивної технології є дебати. Це одна з форм позаурочної роботи або нестандартного уроку із учнями, які мають достатньо високий рівень. Дебати приваблюють мене, бо це пошук, експерименти, дослідження. Вони створюють оптимальні умови для розвитку учня, стимулюють бажання ще глибше вивчити англійську мову. Теми дебатів які проведено: «Computer or TV», «Why to many onechild  families», «Роль жінки в нашому суспільстві», «Interesting jobs».(додаток 2)
Використання драма технологій дозволяє реальну  комунікацію, розширення ідей, емоцій, почуттів і можливості використовувати англійську мову як мову, використану в класі. Дуже корисно навчати  на літературних творах, це допомагає аналізувати сюжет, персонажі, стиль. Це дитину позитивно і активно. Як говорить Вілга Ріверс «драматичний підхід дає спроможність учням вивчати с прагматичним наміром, що найбільше важче вивчити через пояснення». Драма емоційніше, чим  пояснення в класі на уроці  англійської мови. Драма – це унікальний інструмент життєвого розвитку мови. Елементи драми використовую у warmup activity, рольових іграх, імітовані телефона розмова, де учні виконують роль персонажу з тексту або з літературного твору.
Використання ігрових технологій – це один з найбільш ефективних прийомів реалізації комунікативних принципів навчання іноземної мови. Наприклад, імітаційна гра. Під час заняття імітується діяльність подій, конкретна робота людей, умови, в яких відбувається подія на уроці «Travelling Around London».
Операційна гра. Це урок – конференція «Захист навколишнього середовища», «Інтернет чи телебачення», Круглий стіл «Generation Gap».
На уроках «Шекспір навіки», «Україна- це Європа», «Крок в Європу. Парад країн Європи» використовуються такі моделі навчальної гри: імітаційні, операційні, рольові, сюжетні.
Гра тренує чотири види мовленнєвої діяльності.
Учні приймають активну участь в роботі в науковому товаристві «Гімназист»:
1.     «Міжнародний етикет» Красій Тетяна (захист роботи на гімназійному рівні, ІІ місце у міському конкурсі 2014р.);
2.     «Гарі Поттер і секрети таємничої кімнати» Надь Юлія (2015 – 2016рр.);
3.     «Здоровє і харчування» Крутських Богдан (2015 – 2016 рр.);
4.     «Традиції і обряди в історії США» Бондаревська Анастасія та Хацько Катерина (9 клас 2014р.);
5.     «Ідіоматичні вирази в англійській мові» Соловйова Альона  (10 клас 2015 р.);
6.     «Освіта в Канаді» Карпачова Людмила (2015 -2016рр.) (додаток 3)
Робота в Євроклубі передбачає безліч прийомів і вправ, які відповідають комунікативному підходу. Учні 7(11) класу приймали участь у відкритому міському заході, а потім у обласному конкурсі «Шекспір навіки» (2015 -2016)(дод3). Пікельна Марія і Юрпольский Віталій  посіли ІІІ місце, Суслова Олександра  - ІІ місце. Учасники Євроклубу 7 (11) клас приймали участь у міському фестивалі «Разом мі єдині», де вони демонстрували Англію і одержали подяку міського відділу освіти 29.11.2017 року.( додаток 4)

Приймаю активну участь у роботі міського об’єднання вчителів англійської мови. Виступ «Самоосвіта вчителя» 25.04.2017 року.
Підготувала розробку уроків «Life of your» 7 (11) клас для дистанційної освіти. (додаток 5)
Входжу до творчої групи з розробки електронного контенту.
Приймала участь в обласному семінарі «робота в програмі Twinning project» м. Торецьк.

Приймала  участь : «Ключові компетенції», «Підготовка учнів загальноосвітніх закладів до ЗНО».

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога